بررسی راه های توسعه فروش واحدهای فناور پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان با تکنیک‌های دیجیتال مارکتینگ

نشست هم‌اندیشی و انتقال تجربیات با عنوان توسعه فروش با تکنیک‌های دیجیتال مارکتینگ برای واحدهای فناور پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سمنان ؛  مدیر مرکز رشد فناوری با اعلام این خبرگفت :  هدف از برگزاری این نشست  انتقال تجربیات و افزایش فروش واحدهای فناور با استفاده از ابزارهای نوین و تکنیک‌های دیجیتال است .

دکتر امین جانقربانی افزود : شرکت‌های فناور عموماً از لحاظ فنی و تخصصی دارای TRL بالایی هستند و در بحث فروش محصولات دانش بنیان، نیاز به کسب تجربه و راهبری و حمایت دارند که با بهره‌مندی از برنامه‌های متنوع پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان در حوزه‌های بازاریابی و تجاری‌سازی می‌توانند موفقیت‌هایی در فروش داخلی و خارجی کسب نمایند.

در ابتدای نشست، دکتر مهرداد صفاریه مدرس این برنامه، مروری بر یک مدل کسب‌وکار نوپا از آغاز تا فروش ارائه کرد  .

مهندس کاشفی فعال حوزه دیجیتال مارکتینگ نیز گفت: با استفاده از تحلیل‌های صحیح و کاربردی موجود در حوزه دیجیتال مارکتینگ و بکارگیری تکنیک‌های دیجیتال می‌توان در بازار رقابتی آنلاین بهتر دیده شد و موفقیت‌هایی را در این فضا تجربه نمود.

 

 کلمات کلیدی
سمیه عبداللهی
تهیه کننده:

سمیه عبداللهی

تصاویر

 -

0نظر برای این محتوا وجود دارد

نظر دهید

:

*